Μετά την αδιαμφισβήτητη επιτυχία της Taycan, η Porsche ολοκληρώνει το λανσάρισμα της δεύτερης πρότασής της στην κατηγορία των EV, της νέας Macan.

Αυτό το μοντέλο θα αποτελέσει την εισαγωγική πρόταση της εταιρείας με έδρα τη Στουτγάρδη και θα είναι επίσης υπεύθυνο για την παρουσίαση της πλατφόρμας PPE.

Αυτή η αρχιτεκτονική, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Audi, θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ, που θα του επιτρέπει να φορτίζει έως και 270kW συνεχούς ρεύματος. Δεν θα ήταν έκπληξη αν, χάρη στη χρήση νέου λογισμικού διαχείρισης, η Macan είναι σε θέση να βελτιώσει τους χρόνους φόρτισης της Taycan (5-80% σε 22,5 λεπτά).

Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η ηλεκτρική Macan θα έχει “σημαντικά μεγαλύτερη” αυτονομία από την Taycan, η οποία επιτυγχάνει μέγιστο 504 χιλιόμετρα WLTP στην έκδοση GTS. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα χρησιμοποιεί πιο ικανές μπαταρίες, καθώς το σύστημα κίνησής του είναι πιθανό να είναι πιο προσεγμένο και αποδοτικό.

Παρόλο που δεν έχει ακόμη οριστική ημερομηνία παρουσίασης, το ηλεκτρικό Macan είναι πιθανό να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος, ενώ η εμπορική του κυκλοφορία θα καθυστερήσει μέχρι το 2023. Θα παράγεται στο εργοστάσιο της Λειψίας στη Γερμανία, το οποίο θα παράγει επίσης τη μελλοντική ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας.

Καθώς το λανσάρισμά του επίκειται, τα πρωτότυπα που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης έχουν αρχίσει να χάνουν το καμουφλάζ τους, επιτρέποντάς μας να δούμε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα περιγράμματα του SUV, το οποίο θα εγκαταλείψει τη στρογγυλεμένη αισθητική του “μίνι Cayenne” για να υιοθετήσει ένα πιο επιθετικό μπροστινό μέρος άμεσα εμπνευσμένο από το Taycan.

Share: