H Volkswagen, επιβεβαίωσε ότι το ID.3 θα λάβει το mid-life restyling του το επόμενο έτος, το οποίο θα συνοδεύεται από μια ολοκαίνουργια σπορ έκδοση GTX, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα ισχυρό σύστημα κίνησης στους δύο άξονες. Επομένως, θα είναι το πρώτο ID.3 που θα είναι εξοπλισμένο με τετρακίνηση.

Αρχικά, το ID.3 GTX θα διαθέτει το ίδιο σύστημα κίνησης 299 ίππων (220 kW) που χρησιμοποιείται στα ID.4 GTX και ID.5 GTX. Επομένως, θα είναι ισάξιο με τα Golf GTI Clubsport (300 ίπποι) και R (320 ίπποι), τα οποία θα πρέπει να ξεπεράσει τουλάχιστον σε επίπεδο επιτάχυνσης χάρη στην ηλεκτρική του φύση (αναμένεται να βελτιώσει το 0-100 km/h κατά 6,2 δευτερόλεπτα του ID.4 GTX).

Η μπαταρία του θα είναι η μπαταρία των 77 kWh που χρησιμοποιείται στα περισσότερα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen που βασίζονται στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB. Επομένως, η αυτονομία του θα πρέπει να ξεπερνά τα 500 km WLTP, αριθμός που οι περισσότεροι χρήστες θα θεωρούν ήδη επαρκή για ένα hot hatch αυτού του τύπου.

Αν και η αναμόρφωση του Volkswagen ID.3 θα επιφέρει κάποιες αισθητικές τροποποιήσεις, οι περισσότερες αλλαγές αναμένεται να επικεντρωθούν στο εσωτερικό, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει επικριθεί τόσο από τον εξειδικευμένο Τύπο όσο και από τους ίδιους τους χρήστες για την φτωχότερη εμφάνισή του σε σχέση με το αντίστοιχο Golf.

Επιπρόσθετα, το σύστημα φόρτισης του ID.3 θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο, καθώς η μέγιστη ισχύς συνεχούς ρεύματος θα μπορούσε να αυξηθεί στα 170 kW στις εκδόσεις που είναι εξοπλισμένες με το πακέτο 77 kWh (Pro S, GTX).

                                                                                               

Share: