Η EY διεξήγαγε έρευνα σε 9.000 άτομα σε 13 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Κίνας, της Γερμανίας, της Αυστραλίας, της Σιγκαπούρης και της Νέας Ζηλανδίας, και τους ρώτησε την προτίμησή τους στο σύστημα κίνησης για το επόμενο αυτοκίνητό τους.
Το 41% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επιθυμούν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα (BEV, υβριδικό ή plug-in υβριδικό), αλλά τα ποσοστά διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με τη χώρα.
Στις ΗΠΑ, το 66% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το επόμενο όχημά τους θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ το 28% δήλωσαν ότι σκέφτονται είτε ένα EV, είτε ένα υβριδικό, είτε ένα plug-in υβριδικό.
Μόλις το 1% σκέφτεται ένα όχημα υδρογόνου, ενώ το 4% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο και ότι χρειάζεται να κατανοήσει περισσότερα για τις επιλογές. Στην Αυστραλία, το 75% δήλωσε ότι το επόμενο όχημά του θα είναι βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, ενώ μόλις το 17% θα ακολουθήσει την ηλεκτροκίνητη οδό.
Η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική στη Νότια Κορέα, όπου το 51% δήλωσε ότι θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα το επόμενο διάστημα, ενώ το 32% θα επιλέξει ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα. Παρομοίως, το 53% των ερωτηθέντων από τη Σιγκαπούρη εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν κάποιο είδος EV.
Τα ποσοστά αυτά αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό άλμα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν η EY διεξήγαγε παρόμοια έρευνα, όπου το 30 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το επόμενο αυτοκίνητό του θα είναι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία ή ένα υβριδικό/υβριδικό με σύνδεση.
Ένας λόγος για το υψηλότερο ενδιαφέρον για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι ότι η πανδημία COVID-19 ενίσχυσε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών. Στην πραγματικότητα, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 78% των αγοραστών μη ηλεκτροκίνητων οχημάτων πιστεύει ότι η πανδημία τους έκανε πιο ευαισθητοποιημένους ως προς το περιβάλλον.