Με το Concept CE 02, η BMW Motorrad παρουσιάζει μια νέα ερμηνεία της έξυπνης, αστικής κινητικότητας. Η ιδέα του ηλεκτρικού οχήματος, που δεν είναι ούτε κλασική μοτοσικλέτα, ούτε σκούτερ, είναι μια συναρπαστική και ιδιαίτερα συναισθηματική προσφορά κινητικότητας.

«Με την πρώτη ματιά, υπάρχουν λίγα πράγματα για το BMW Motorrad Concept CE 02. Θέλαμε να προσπαθήσουμε για κάτι καινοτόμο και να είμαστε πρωτοπόροι – αυτό αποδείξαμε ότι είμαστε ικανοί να κάνουμε με διάφορα έργα στο παρελθόν. Το Concept CE 02 διαθέτει νέες αναλογίες και σύγχρονες μορφές κινητικότητας σε αστικό περιβάλλον. Επιπλέον, θέλαμε να επιτύχουμε ένα επίπεδο σχεδιαστικής καινοτομίας που δεν είχαμε πριν σε αυτό το επίπεδο. Η απλή χρήση ήταν σημαντική, αλλά πάνω από όλα το συναισθηματικό στοιχείο ήταν καθοριστικό, καθώς και η διασκέδαση με την οδήγηση », εξηγεί ο Edgar Heinrich, επικεφαλής σχεδιασμού BMW Motorrad.

Με τις συμπαγείς διαστάσεις και τις νεανικές του αναλογίες, απευθύνεται επίσης σε μια νέα ομάδα -στόχο: άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω, που δεν έχουν οδηγήσει μοτοσικλέτα στο παρελθόν, αλλά είναι ανοιχτά σε νέες εμπειρίες, έξυπνη τεχνολογία και, κυρίως, συνδυάζοντας την κινητικότητα με τη διασκέδαση. Ως ελαφρύ ηλεκτρονικό όχημα που ζυγίζει περίπου 120 κιλά, το BMW Motorrad Concept CE 02 είναι ιδανικό για αστική χρήση, προσφέροντας άπειρη διασκέδαση καθώς και απλές αλλά κομψές μετακινήσεις. Η ισχύς των 11 kW και όλη η ροπή από στάση επιτρέπουν γρήγορη επιτάχυνση στα φανάρια. Η τελική ταχύτητα 90 km/h και η αυτονομία 90 km διευκολύνουν την μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο ακόμη και με έντονη κίνηση.

Οι απλές και διαφανείς αναλογίες εξασφαλίζουν μια ειλικρινή, συναισθηματική αισθητική. Δύο τροχοί μεγάλου μεγέθους, παρόμοιοι με μιας μοτοσυκλέτας, υπόσχονται στιβαρότητα και απλή διασκέδαση στην οδήγηση. Η σκοτεινή περιοχή για τις δύο μονάδες μπαταρίας την κινητήρια μονάδα, με ασημί τόνους, δημιουργούν ένα συμπαγές σώμα. Το μακρύ, στενό κάθισμα και το πλαίσιο στρογγυλεύουν τη χαρακτηριστική σιλουέτα.

Επιπλέον, ο ελεύθερος χώρος μεταξύ του καθίσματος και του πλαισίου προσφέρει χώρο για μικρά αντικείμενα αποσκευών. Στην μπροστινή περιοχή του καθίσματος, υπάρχουν δύο ελαστικές λωρίδες διασταυρωμένες, προσαρτημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπεται η εύκολη τοποθέτηση μικρότερων αντικειμένων. Ο βραχίονας παρέχει επιπλέον χώρο αποθήκευσης: τα μπροστινά υποπόδια είναι επίσης τοποθετημένα εδώ.

Ο φωτισμός παρέχεται από έναν τετράγωνο, μαύρο προβολέα με τέσσερα διακριτικά στοιχεία LED ως εμπρός προβολείς. Το πίσω φως περιλαμβάνει δύο μικρά, ημιδιαφανή φύλλα LED που είναι στερεωμένα αριστερά και δεξιά του πίσω καθίσματος. Μια μικρή έγχρωμη οθόνη στο τιμόνι παρέχει τις βασικές λειτουργίες. Συνδέεται μέσω μιας ορατής, οπτικά σκόπιμα υπερτονισμένης καλωδίωσης. Διαφορετικά, η τεχνολογία περιορίζεται σκόπιμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Μπαταρία: δεν έχει καθοριστεί

Ισχύς: 11 kW για κατηγορία άδειας οδήγησης από A1 (ECE)

Vmodmax: έως 90 χλμ./Ώρα

Αυτονομία: περίπου 90 χλμ (σύμφωνα με το WMTC)

Τροχοί: δίσκοι 15 ιντσών εμπρός και πίσω

Ύψος καθίσματος: 730 mm

Βάρος χωρίς εκφόρτωση: περίπου 120 κιλά

Share: