Ένας παλιός, παραδοσιακός πελάτης, ο 46χρονος Benoît, περίμενε εδώ και χρόνια, όμως πλέον το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έγινε επιτέλους προσιτό! «Είναι συχνά δύσκολο να συμβιβάσεις ένα καθαρό αυτοκίνητο με ένα προσιτό αυτοκίνητο», μας λέει αυτός ο οικογενειάρχης από το διαμέρισμα Orne της Γαλλίας.

«Γι’ αυτό περιμέναμε με ανυπομονησία να ξεκινήσει η Dacia τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της δρόμο, ώστε να μπορέσουμε να αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πραγματικά προσιτή τιμή» προσθέτει ο 46άχρονος Γάλλος.

Πριν από 10 χρόνια, ο Benoît και η σύζυγός του αγόρασαν το πρώτο τους Dacia, ένα Sandero με υγραέριο. Καθώς η οικογένεια μεγάλωσε με την άφιξη τριών παιδιών, ένα Logan MCV έγινε το οικογενειακό όχημα.

«Τα τελευταία δέκα χρόνια, έχουμε αγοράσει τέσσερα μοντέλα Dacia. Σήμερα, έχουμε ένα Lodgy LPG και ένα Sandero που λειτουργεί επίσης με υγραέριο».

Μια επιλογή που δεν είναι τυχαία: Ο Benoît και η οικογένειά του έχουν περιβαλλοντική συνείδηση και θεωρούν αυτό το καύσιμο ως έναν αποτελεσματικό τρόπο μείωσης της ρύπανσης και, καθώς είναι έξυπνο και οικονομικό, ταιριάζει απόλυτα με το πνεύμα της Dacia! 

«Για εμάς, το ηλεκτρικό είναι το επόμενο λογικό βήμα», λέει ο Benoît, για τον οποίο οι τιμές πώλησης των περισσότερων μοντέλων φαίνονται ακόμα πολύ υψηλές.

Το Spring, που πωλείται στη Γαλλία με αρχική τιμή τα 12.403 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), έχει εκπληρώσει την υπόσχεσή του να… ταρακουνήσει την αγορά, κάνοντας την ηλεκτρική κινητικότητα προσιτή σε όλους.

Ωστόσο, μαζί με την τιμή αγοράς, η οικογένεια έπρεπε να πειστεί και για την εμβέλεια. Με εμβέλειες 230 χλμ. και 305 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP City, το Spring προσφέρει ένα περιθώριο ασφάλειας που καλύπτει άνετα τις καθημερινές μετακινήσεις του μελλοντικού ιδιοκτήτη του.

Κατά μέσο όρο, ο κάτοχος ενός Spring θα διανύσει μεταξύ 50 και 80 χιλιομέτρων την ημέρα, πηγαίνοντας στη δουλειά, πηγαίνοντας στο σχολείο και πηγαίνοντας τα παιδιά στα εξωσχολικά μαθήματα.

Όπως λέει ο Benoit, «η δοκιμαστική οδήγηση με καθησύχασε, επειδή μπορούσα να δω ότι θα μπορούσε εύκολα να ανταπεξέλθει σε όλες αυτές τις διαδρομές με δύο ή τρεις φορτίσεις την εβδομάδα».

Η εύκολη φόρτιση είναι ένα βασικό επιχείρημα για τον Benoît. «Ζω σε μια μονοκατοικία και το γκαράζ μου έχει μόνο μια πρίζα 220 V. Αρκεί να συνδέσω το αυτοκίνητο στην πρίζα όταν γυρίζω σπίτι το βράδυ και είναι πλήρως φορτισμένο το επόμενο πρωί, χωρίς κανένα δαπανηρό ειδικό κιτ. Και έχει πολύ χαμηλότερο κόστος λειτουργίας από ένα συμβατικό βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα για δεδομένη χρήση».

Πώς πήγε η δοκιμή; «Με εξέπληξε ευχάριστα η ζωντάνια του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, οπότε κάνει την ένταξη στην κυκλοφορία πραγματικά εύκολη». 

Με ισχύ 33 kW (44 ίππους) και 125 Nm ροπής, το σύστημα κίνησης του Spring παρέχει την ευελιξία που χρειάζεστε στην πόλη και σε περιφερειακούς και δευτερεύοντες δρόμους. «Το Spring έχει λίγο από το σκληρό SUV. Αυτό είναι σημαντικό για την εμφάνισή του, φυσικά, αλλά έχει επίσης οφέλη στους κακούς επαρχιακούς δρόμους, ενώ η απόσταση από το έδαφος του επιτρέπει να αντιμετωπίσει ακόμη και κάποιες εκτός δρόμου προκλήσεις». 

Η συμπαγής μορφή του Spring ήταν το τελευταίο, αλλά σε καμία περίπτωση το λιγότερο, από τα επιχειρήματα για τον Benoît. Σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ευέλικτο στην πόλη, χάρη στον μειωμένο κύκλο στροφής του, αλλά εξακολουθεί να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο άνεσης του χρήστη στην κατηγορία του. 

Χωράει τέσσερα άτομα, χωρίς πρόβλημα, παρόλο που οι εξωτερικές διαστάσεις είναι μικρότερες από το Sandero. Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης πολύ ευρύχωρο.

Ο Benoît πείστηκε πλήρως αφού δοκίμασε το Spring. Χωρίς δεύτερη σκέψη, έκανε μια προπαραγγελία για ένα Cenote Blue Spring Comfort Plus. «Η διαδικασία προπαραγγελίας ήταν πραγματικά απλή και σε ελάχιστο χρόνο έλαβα ένα e-mail επιβεβαίωσης που μου έλεγε ότι η τοπική μου αντιπροσωπεία θα επικοινωνούσε μαζί μου τον Ιούνιο για να επιβεβαιώσει την παραγγελία. Όλη η οικογένεια περιμένει με ανυπομονησία το φθινόπωρο, όταν επιτέλους θα μπορέσουμε να οδηγήσουμε ηλεκτρικά».

Share: