Η Micro Mobility Systems παρέχει ακόμα μία ενημέρωση σχετικά με την ανάπτυξη του ελαφρού ηλεκτρικού οχήματος Microlino 2.0.

Το τρίτο πρωτότυπο της σειράς διαθέτει τώρα πτυσσόμενη οροφή, μεταξύ άλλων. Επιπλέον, η ελβετική εταιρεία έχει ιδρύσει μια εταιρεία μαζί με τον συνεργάτη της, την CECOMP, που θα είναι υπεύθυνη για την παραγωγή στο Τορίνο.

Σύμφωνα με τη Micro Mobility Systems, η ανάπτυξη του ηλεκτρικού cabin scooter έχει εισέλθει στην τελική της φάση, η οποία περιλαμβάνει επίσης συγκεκριμένες προετοιμασίες για την παραγωγή. Για το σκοπό αυτό, ο προγραμματιστής και η CECOMP ξεκίνησαν τώρα μια εταιρεία παραγωγής που ονομάζεται Microlino Italia. Τον Φεβρουάριο, οι Ελβετοί είχαν ήδη ανακοινώσει ότι η ομολογκασιόν και η έγκριση της ΕΕ για το μοντέλο θα ολοκληρωθούν τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους και η παραγωγή θα ξεκινήσει λίγο μετά τον Σεπτέμβριο. Στην τρέχουσα ενημέρωση, η Micro Mobility Systems δεν αναφέρει χρονοδιαγράμματα.

Η γραμμή συναρμολόγησης θα βρίσκεται στην La Loggia της CECOMP στο Τορίνο. Ήδη παράλληλα με τη φάση του πρωτοτύπου, οι συνεργάτες είχαν τα πρώτα εργαλεία για να «χάσουν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο». Πάνω από το ένα τρίτο των καλουπιών για το σασί και το αμάξωμα είναι ήδη έτοιμα, αναφέρει τώρα το δίδυμο. «Στην αρχή του έργου Microlino δεν θέλαμε ποτέ να είμαστε κατασκευαστές, αλλά συνειδητοποιήσαμε ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να ελέγξουμε την ποιότητα και ταυτόχρονα να μειώσουμε το κόστος παραγωγής», σχολιάζει ο Merlin Ouboter της Micro Mobility Systems, σχολιάζοντας την ίδρυση της κοινής κατασκευαστικής εταιρείας Microlino Italia.

Το τρίτο πρωτότυπο, το οποίο έχει πλέον ολοκληρωθεί, είναι ήδη πολύ κοντά στην έκδοση της σειράς όσον αφορά στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό. Διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό με δύο οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι ως ταχύμετρο και μια μικρότερη οθόνη αφής ενσωματωμένη στην κεντρική μπάρα για τον έλεγχο λειτουργιών.

Μια άλλη καινοτομία είναι η αναδιπλούμενη οροφή που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Magna Car Top Systems, τα οποία «μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν εύκολα με το ένα χέρι κατά την οδήγηση». Η αναδιπλούμενη οροφή θα είναι διαθέσιμη προαιρετικά και στις premium εκδόσεις του ηλεκτρικού microcar, θα συμπεριληφθεί ως στάνταρ. Τέλος, ο προγραμματιστής ανακοινώνει ότι έχει εξαλείψει εντελώς τη λαβή της πόρτας. «Όπως και στο νέο Ford Mustang Mach-E, έχουμε εξαλείψει εντελώς τη λαβή της μπροστινής πόρτας για να απλοποιήσουμε ακόμη περισσότερο τον σχεδιασμό. Για να ανοίξετε την πόρτα, πρέπει να ξεκλειδώσετε το αυτοκίνητο με το κλειδί και να πατήσετε ένα μικρό κουμπί κάτω από τον προβολέα. Αυτό θα ανοίξει την πόρτα αρκετά ώστε να μπορείτε να αρπάξετε την πόρτα για να την ανοίξετε απρόσκοπτα. Για να ανοίξετε την πόρτα από μέσα, υπάρχει ένα άλλο κουμπί στο πίσω μέρος του τιμονιού, το οποίο ενεργοποιεί τον μηχανισμό της πόρτας.»

Στις προηγούμενες ενημερώσεις του τον Δεκέμβριο του 2020 και τον Φεβρουάριο του 2021, η Microlino ανακοίνωσε συνολικά πέντε πρωτότυπα. Στη συνέχεια, η εταιρεία θέλει να ξεκινήσει τη διαδικασία αναγνώρισης με αυτά τα οχήματα.

Share: