Το τρίτο μοντέλο της Polestar είναι καθ’ οδόν. Μια νέα, πιο σπορ προσθήκη στη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία θα παρουσιαστεί και με τη μορφή ενός πολύ σπορ SUV.
Μετά από ένα δίθυρο κουπέ και ένα σπορ σεντάν με αίσθηση crossover, ήρθε η σειρά ενός SUV. Αυτή είναι η σχεδιαστική γραμμή που ακολουθεί η Polestar για την ανάπτυξη των μελλοντικών μοντέλων της, με το τρίτο να πλησιάζει όλο και περισσότερο. Πρόκειται για το Polestar 3, μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες που θα φτάσουν στην κατηγορία premium το 2022.
Ένα ηλεκτρικό SUV σχεδιασμένο για να προσφέρει υψηλές επιδόσεις, εξαιρετική άνεση στο εσωτερικό του και μια πιο φουτουριστική σχεδίαση.
Η συνολική σχεδίαση θα είναι εξίσου ενδιαφέρουσα με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος, η οποία θα μεταφέρει την ιδέα Polestar Precept στην παραγωγή, σπάζοντας το σημερινό σχήμα με τη φιλοσοφία της Volvo, της άλλης σουηδικής μάρκας.
Μια εντελώς νέα ταυτότητα εσωτερικά και εξωτερικά για ένα μοντέλο που έχει ήδη λάβει το ρόλο της ναυαρχίδας, οπότε όχι μόνο στη σχεδίαση και τον εξοπλισμό θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή.
Τεχνικά, το Polestar 3 θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SPA2 των Σουηδών, μια αρχιτεκτονική που επιτρέπει την ανάπτυξη μοντέλων με διαφορετικά συστήματα πρόωσης, και με μια ισχυρή μπαταρία μεταξύ των αξόνων που θα προσφέρει μεταξύ 150 και 200 kWh, μια πολύ υψηλή χωρητικότητα για να μιλάμε για μέγιστη αυτονομία περίπου 800 χιλιομέτρων. Αυτό είναι ένα κορυφαίο νούμερο, όπως και η ισχύς του, με τους ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν έως και 600 ίππους, στο ίδιο επίπεδο με τους ανταγωνιστές του.
Το μελλοντικό Polestar 3 2022 θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο από τη σουηδική κατασκευάστρια σπορ αυτοκινήτων που θα διαθέτει τη νέα τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Όπως και το νέο Volvo XC90, το σύστημα θα διαθέτει ισχυρούς αισθητήρες LIDAR τοποθετημένους στην άνω άκρη του παρμπρίζ, καθώς και μια νέα γενιά του λειτουργικού συστήματος Android Automotive. Όλες οι λειτουργίες του θα ενημερώνονται ασύρματα, ένα οπλοστάσιο τεχνολογίας και χαρακτηριστικών που θα κρατήσει τους πελάτες σε εγρήγορση απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό.