Το σημερινό Renault ZOE είναι ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, η εμπορική του ζωή πλησιάζει στο τέλος της. Το 2024, μετά από δεκατέσσερα χρόνια πώλησης, το γαλλικό αυτοκίνητο θα πει… αντίο.

Η Renault ετοιμάζει δύο νέα μοντέλα που θα αντικαταστήσουν το ZOE στην κατηγορία Β, μία από τις σημαντικότερες στην Ευρώπη: δύο επανεκδόσεις του R5 και του 4L, των δύο πιο διάσημων κλασικών μοντέλων της εταιρείας. Και τα δύο θα κυκλοφορήσουν αρχικά το 2024, με το R5 να φτάνει πρώτο στην αγορά.

Ο Luca de Meo, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους ότι η πρωτότυπη έκδοση του νέου 4L θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο.

Το 4L θα είναι ένα μικρό SUV με έμφαση στην πρακτικότητα και μεγάλη έμφαση στην “εξωτερική” προσέγγιση. Αναμένεται να είναι μικρότερο από το Captur (4,23 μέτρα), αλλά μεγαλύτερο από το R5 (3,92 μέτρα) και η άφιξή του θα σημάνει πιθανότατα την εξαφάνιση της έκδοσης EV40 (40 kWh, 300 km WLTP) του Megane E-TECH Electric.

Είχε επιβεβαιωθεί τότε ότι το R5 θα ήταν διαθέσιμο με δύο συστήματα κίνησης- ωστόσο, ο 4L είναι πιθανό να προσφέρεται αποκλειστικά με το πιο ισχυρνό. Επομένως, θα μπορούσε να μην έχει τον κινητήρα 109 PS (80 kW) και τη μπαταρία 42 kWh της βασικής έκδοσης R5, αλλά να επιλέξει την επιλογή 136 PS (100 kW) και 52 kWh.

Τόσο το R5 όσο και το 4L θα βασίζονται στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF-BEV, που προέρχεται από την CMF-B των Clio και Captur.

Share: