Η Volkswagen, η εταιρεία που δημιούργησε το φαινόμενο του hot hatch πριν από 40 χρόνια, ετοιμάζεται να το ξανακάνει στην ηλεκτρική εποχή.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, ο Ralf Brandstatter, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι το τετρακίνητο concept ID.X που αποκαλύφθηκε τον Μάιο θα μπει στην παραγωγή ως ID.3 GTX.

Το δικίνητο, τετρακίνητο hot hatch θα μπορούσε να βρίσκεται στις εκθέσεις το 2022 και θα είναι το τρίτο από τα EV της VW που θα πάρει το σήμα GTX. Το SUV ID.4 GTX και το ακόμη μεγαλύτερο ID.5 GTX έχουν ήδη επιβεβαιωθεί.

Αλλά οι οπαδοί της VW που ελπίζουν σε ένα ισοδύναμο με μηδενικούς ρύπους του θρυλικού Golf R ίσως χρειαστεί να μετριάσουν λίγο τον ενθουσιασμό τους. Το Auto Express αναφέρει ότι ο Brandstatter ξεκαθάρισε ότι το ID.3 GTX παραγωγής δεν θα είναι τόσο δυναμικό όσο το ID.X concept.

Το concept κινούνταν από ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης με δύο κινητήρες που απέδιδε συνδυαστικά 329 ίππους και στους τέσσερις τροχούς. Αλλά το GTX είναι πιθανό να χρησιμοποιεί τη διάταξη διπλού κινητήρα 295 ίππων που έχει ήδη εμφανιστεί στο ID.4 GTX. Το SUV φέρεται να φτάνει τα 62 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα, αλλά το μικρότερο βάρος του ID.3 θα έχει ως αποτέλεσμα να πέσει στα 5 δευτερόλεπτα.

Αυτού του είδους οι επιδόσεις θα το τοποθετούσαν μεταξύ του Golf GTI και του Golf R, αλλά μπορεί να υπάρξουν και άλλα. Το όνομα του GTX έχει σχεδιαστεί σαφώς για να δείξει ότι είναι το ηλεκτρικό ισοδύναμο της VW με το μυθικό σήμα GTi και η VW δεν έχει αποκλείσει την εμφάνιση εκδόσεων R των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στο μέλλον.

Ο Brandstatter αρνήθηκε επίσης να αποκλείσει το ενδεχόμενο ενός ID.3 cabrio. “Δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση, αλλά δημιουργούμε το concept”, δήλωσε ο CEO στο Auto Express, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι ενθουσιασμένος με την ιδέα.

“Μου αρέσει πολύ να έχω ένα καμπριολέ. Οδήγησα ένα ηλεκτρικό cabriolet concept και είναι τόσο ωραίο να βγαίνεις έξω με τη φύση, αλλά δεν ακούς τίποτα – μόνο τον άνεμο, την επιτάχυνση και εσένα. Αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό συναίσθημα, είναι πραγματικά ωραίο”.

Share: