Ο Wehrlein είχε έναν δύσκολο δρόμο για να μετατρέψει την pole position του σε νίκη, καθώς η Porsche επέλεξε να αρχίσει να εξοικονομεί ενέργεια από νωρίς στον αγώνα, χάνοντας το προβάδισμα από τον Edoardo Mortara.

Ο Ελβετός πιλότος της Venturi, πήρε το προβάδισμα στην εκκίνηση, με τις δύο Porsche να συνεχίζουν να χάνουν θέσεις, καθώς ο Lotterer και ο Wehrlein δέχτηκαν προσπέρασμα από το ζευγάρι της DS Techeetah.

Ο Lotterer ξαναπέρασε τον Antonio Felix da Costa μετά από μια μικρή αψιμαχία στο στάδιο Foro Sol. Στη συνέχεια, ο Wehrlein έλαβε εντολή από τον μηχανικό του για να ανεβάσει ρυθμό και να καθαρίσει τον Vergne. Οι Porsche σε εκείνο το σημείο είχαν περισσότερη αξιοποιήσιμη ενέργεια από το δίδυμο Mortara και Vergne.

Pascal Wehrlein (DEU), Tag Heuer Porsche, Porsche 99X Electric
1st position,

Αυτό οδήγησε τον Wehrlein στο κυνήγι του Mortara, ο οποίος ήταν περίπου 2% κάτω από την αξιοποιήσιμη ενέργεια, και έτσι ο Γερμανός πήρε το προβάδισμα στην αρχή του 28ου γύρου. Ο Lotterer ακολούθησε στη στροφή 3.

Στη συνέχεια, οι Porsche μπόρεσαν να ξεφύγουν ακόμα πιο μακριά, βοηθούμενοι από μια λαμπρή μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ των Vergne, Mortara και Robin Frijns – ο οποίος έκανε μερικές υπερβάσεις για να βρεθεί στο βάθρο.

Παρόλο που ο Lotterer καταδίωκε τον Wehrlein, ο πρωτοπόρος άκουσε  μέσω ενδοεπικοινωνίας «να μην ανησυχεί για το αυτοκίνητο πίσω του». Ο Lotterer παραδέχτηκε μετά τον αγώνα ότι η Porsche είχε επιλέξει να “εργαστεί ως ομάδα” για να εξασφαλίσει τη νίκη.

Ο Wehrlein πέρασε τη γραμμή με ένα δευτερόλεπτο να απομένει στο ρολόι, προσθέτοντας έναν επιπλέον γύρο στον αγώνα, προκαλώντας περισσότερες ανησυχίες για την κατανάλωση ενέργειας για πολλά αυτοκίνητα πίσω. Αυτό δεν αποδείχθηκε πρόβλημα για τις Porsche, που απόλαυσαν ένα εξαιρετικό κρεσέντο στο Autodromo Hermanos Rodriguez.

Ο Vergne κέρδισε τη μάχη για την Τρίτη θέση, την ώρα που ο Mortara έπεφτε 5ος στον 36ο γύρο, αφού ο Ελβετός οδηγός υπέμεινε ένα μεγάλο lock-up, επιτρέποντας και στον da Costa να τον περάσει.

Share: