Το νέο πρωτάθλημα του Rallycross αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Ιουνίου από την πίστα Hell της Νορβηγίας.

Ύστερα από αρκετές συζητήσεις, η FIA αποφάσισε να μειώσει το καλεντάρι από 10 σε 8 αγώνες για το 2021. Όλοι οι αγώνες θα λάβουν χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, σε επτά κλασσικές πίστες. Ένας από αυτούς θα είναι διπλός, μιας και στο Νίρμπουργκρινγκ θα διεξαχθούν δύο αγώνες.

Από εφέτος αλλάζουν όλα στις μέχρι τώρα γνωστές κατηγορίες. Τα Supercar γίνονται RX1, τα Super1600 RX3 ενώ εισέρχεται μία νέα κατηγορία Junior υπό την κωδική ονομασία RX2e.

Η συγκεκριμένη είναι και αυτή που μας ενδιαφέρει, καθώς όπως παρατηρήσατε εμπεριέχει το γράμμα -e, όπερ σημαίνει ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά.

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος Rallycross που περιλαμβάνεται μια κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών. Το αυτοκίνητο της RX2e εξελίσσει η ισπανική εταιρεία ηλεκτροκινητικότητας QEV Technologies μαζί με τη σουηδική ομάδα θρύλο της σειράς, Olsbergs MSE.

Ύστερα από εκτεταμένες δοκιμές, το αυτοκίνητο πήρε την έγκρισή του από την παγκόσμια ομοσπονδία. Οι οδηγοί που πραγματοποίησαν τις δοκιμές έκαναν λόγο για έναν «πύραυλο τσέπης» που χτίστηκε γύρω από ένα σασί πλαισίου διαστήματος και ενσωματώνει δύο ανεξάρτητους κινητήρες μαζί με μια μπαταρία 30kWh, με τους κινητήρες να παράγουν 250kW (335bhp) ισχύος και ροπή έως 510Nm.

Share: